İşte Benim Stilim Ayşegül Doğan Kimdir, Ayşegül Doğan Resimleri Videoları

,
aysegul-dogan-kimdir
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR AYŞEGÜL DOĞAN KİMDİR

Yepyeni bir sezon ile tekrar ekranlarda olan başarılı yarışma İşte Benim Stilim Tv8 ekranlarında izleyici ile uluşmaya devam ediyor. Birbirinden güzel 15 genç yarışmacının yer aldığı İşte Benim Stilim All Star olarak yayınlanan yeni sezonda daha önce hepimizin tanıdığı ve bildiği isimler yer almaktadır. İşte Benim Stilim All Star yarışmacılar arasında Ayşenur Balcı, Aycan Nurcan Şencan, Emel Özkızıltaş ve Ayşegül Doğan gibi isimlerde yer almaktadır. Daha öncede yarışmada olan ve güzelliği ile bütün dikkatleri üzerine toplayan yarışmacılardan bir tanesi de Ayşegül Doğan isimli yarışmacıdır. İzleyici tarafından merak edilen Ayşegül Doğan hakkındaki bilgileri sizler için derledik.

Ayşegül Doğan Kimdir
İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları arasında olan Ayşegül Doğan, 13 Ekim 1990 yılında İstanbul da doğmuştur. 25 yaşında olan güzel yarışmacı diğer yarışmacıların karşısında kendisinin 1-0 önde olduğunu düşünüyor. İstanbul’da bir butik işleten Ayşegül Doğan, kazanacağı büyük ödülle butik sektöründe bir marka olmak istiyor. Daha önce birinci sezonda yarışan ve yarışmadaki kavgaları ile dikkat çeken Ayşegül kendi vücudunda en çok yüzünü beğendiğini söylemektedir. Kendinin bazı davranışlarını Hülya Avşar’a benzetiyor. Terazi burcu olan Ayşegül Melisa Doğan’ın hedefleri arasında yeni butikler açmak da var.

Ayşegül Doğan Boyu: 1.70
Ayşegül Doğan Kilosu: 52
Ayşegül Doğan Twitter: @aysglmdogan
Ayşegül Doğan Instagram: @aysglmelisaa

aysegül doğan kimdir, aysegül doğan kac yasindadir, aysegül doğan resimleri, aysegül doğan fotografları, iste benim stilim aysegül doğan kimdir, iste benim stilim all star, iste benim stilim all star aysegul, işte benim stilim ayşegül, aysegül doğan boyu kilosu kaç

AYŞENUR BALCI KİMDİR>>
MARİA SURİNA KİMDİR>>

Ayşegül Doğan Resimleri
  
İşte Benim Stilim Ayşegül Doğan Kimdir, Ayşegül Doğan Resimleri Videoları Reviewed by PArasetamol on 16:15 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Canlı Skor © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.