İşte Benim Stilim All Star Maria Surina Kimdir, Maria Surina Resimleri Videoları

,
maria-surina-kimdir
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR MARİA SURİNA KİMDİR

İlk bölümü ile 30 Ağustos Pazar akşamı ekrana gelen ve merakla beklenen sevilen yarışma İşte Benim Stilim şimdi ise yeni adı ve yeni sezonu İşte Benim Stilim All Star olarak izleyici ile buluştu. İşte Benim Stilim All Star yarışmasında geçmiş sezonlardan dikkat çeken ve birinci olmuş isimler yer alacaktır. Bu güne kadarki tüm renkli yarışmacıların yer alacağı İşte Benim Stilim All Starda yeni yarışmacılar bir bir tanıtıldı ve hepimizin özlediği ve sevdiği isimler yer aldı. Daha öncede yarışmada olan ve güzelliği ile bütün dikkatleri üzerine toplayan yarışmacılardan bir tanesi de Maria Surina isimli yarışmacıdır. İzleyici tarafından merak edilen Maria Surina hakkındaki bilgileri sizler için derledik.

Maria Surina Kimdir
İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları arasında olan ve güzelliği ile büyüleyen Maria Surina, 1988 yılında Türkmenistan da doğmuştur ve 27 yaşındadır. Annesi Polonyalı, dedesi Türkmen olan Maria, güzelliğiyle ön planda olan yarışmacılardandır. 1.72 boyunda ve 50 kilo ağırlığındadır. Maria Surina ailesiyle birlikte yaşadığı Ankara’da hukuk eğitimi almaktadır. Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi’ne 2. sınıfa devam eden Maria Surina’nın hayattaki hedefi iyi bir avukat olmak ve işinde olabildiğince ilerlemek. Bu nedenle büyük ödül hakkında kurduğu hayaller de eğitimi ile ilgili. Güzel yarışmacı büyük ödülü kazanması durumunda yurt dışında hukuk alanında eğitim görmeyi planlıyor.

Maria’nın moda ile ilgili kariyeri de eğitim hayatı kadar iddialı. İlk olarak Bu Tarz Benim 1. sezona konuk yarışmacı olarak katılan Maria juri üyelerinden aldığı olumlu değerlendirmeler sonucunda yarışmaya katılmıştır. Maria tam bir eğitim aşığı bir kişilik. Diğer yandan alışverişle arası da bir hayli iyi olan yarışmacı, alışveriş konusunda da farklı bir eğilim ortaya koyarak internetten alışverişi sevdiğini söylüyor. Maria’nın yarışmayla alakalı olarak en büyük serveti ise 40 çift ayakkabısının olması.

Maria Surina Yaşı: 27
Maria Surina Boyu: 1,72
Maria Surina Kilosu: 50

maria surina kimdir, maria surina kac yasindadir, maria surina resimleri, maria surina, maria surina fotografları, maria surina videoları, maria surina türk mü, iste benim stilim maria surina kimdir, iste benim stilim all star, iste benim stilim all star maria, işte benim stilim maria, maria surina boyu kilosu kaç

AYŞENUR BALCI KİMDİR>>
AYŞEGÜL DOĞAN KİMDİR>>

Maria Surina Resimleri
İşte Benim Stilim All Star Maria Surina Kimdir, Maria Surina Resimleri Videoları Reviewed by PArasetamol on 16:24 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Canlı Skor © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.