İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı Kimdir, Ayşenur Balcı Resimleri Videoları

,
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR AYŞENUR BALCI KİMDİR

Tv8'in sevilen yarışmalarından olan İşte Benim Stilim 4. sezon ile ekranlarda olmaya devam edecek. Şimdi yeni sezon ile başlayacak olan ve yeni adı İşte Benim Stilim All Star olan yarışmada geçmiş sezondan dikkat çeken ve birinci olmuş isimler yer alacaktır. Bu güne kadarki tüm renkli yarışmacıların yer alacağı İşte Benim Stilim All Starda izleyici tarafından en çok olması istenen yarışmacı ise Ayşenur Balcı olmaktadır. Yarışmada ve daha sonrada oldukça popüler olan Ayşenur Balcı en çok aranan isimlerden olmaktadır. Peki Ayşenur Balcı kimdir, kaç yaşında ve ne iş yapmaktadır. İşte merak edilenler...

Ayşenur Balcı Kimdir
İşte benim Stilim yarışması ile tanıdığımız güzel yarışmacı Ayşenur Balcı, yarışmanın en dikkat çeken isimleri arasındaki yerini almıştı ve hala en çok aranan isimlerden olmaktadır. All Star da yarışacak olan Ayşenur Balcı, 23 Ağustos 1994 yılında İstanbul da doğmuştur. İstanbul'da yaşamakta olan güzel yarışmacı modellik ve mankenlik yapmaktadır. Bunların dışında oyunculuk ve dans ile de ilgilenmektedir. 21 yaşında olan Ayşenur Balcı'nın göz rengi ela, ten rengi beyazdır.

Güzelliği ve giyimi ile oldukça dikkat çeken Ayşenur Balcı'nın vücut ölçüleri 80-60-90 dır. Ayşenur Balcı boyu 1,72 ve kilosu ise 52 kilodur. Yarışmadaki performansı sonrasında da oldukça popüler olan güzel manken Ayşenur Balcı, yarışmadan sonra katıldığı bir programda ettiği dans ile dikkatleri çekerken son olarak canlı yayın uygulaması olan Periscope da da üstsüz video yayınlayan Ayşenur Balcı sosyal medyada da bir hayli gündem oluşturdu.

Ayşenur Balcı Yaşı: 21
Ayşenur Balcı Boyu: 1,72
Ayşenur Balcı Kilosu: 52
Ayşenur Balcı Göz Rengi: Ela
Ayşenur Balcı Vücut Ölçüleri: 80-60-90
Ayşenur Balcı Twitter:
Ayşenur Balcı İnstagram:

ayşenur balci kimdir, aysenur balci kac yasindadir, aysenur balci resimleri, ayşenur balcı fotografları, ayşenur balcı videoları, ayşenur balcı periscope videosu, aysenur balci video, iste benim stilim aysenur balci kimdir, iste benim stilim all star, aysenur balci kac yasinda, aysenur balci nereli,

MARİA SURİNA KİMDİR>>
AYŞEGÜL DOĞAN KİMDİR>>

Ayşenur Balcı Resimleri
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı Kimdir, Ayşenur Balcı Resimleri Videoları Reviewed by PArasetamol on 16:29 Rating: 5

3 yorum:

All Rights Reserved by Canlı Skor © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.