Buray Sen Sevda Mısın Şarkı Sözleri, Çilek Kokusu Sen Sevda Mısın Şarkısı

,
buray-sen-sevda-misin
BURAY SEN SEVDA MISIN ŞARKI SÖZLERİ

Son zamanların hızlı çıkış yapan sanatçılarından biri olan başarılı sanatçı Buray seslendirdiği şarkılar ile bir anda herkesin tanıdığı isim haline gelmeyi başardı. Özellikle Çilek Kokusu dizisinde seslendirdiği şarkılar ile izleyenler tarafından dikkat çeken Buray şimdilerde en çok dinlenen sanatçılar ve şarkılar arasında yerini almıştır. Buray Bir Şişe Aşk isimli albümünde bulunan Sen Sevda mısın şarkısı en çok istek alan ve sevilen şarkısıdır. Çilek Kokusu dizisi 9. bölümde de söylenen bu şarkının sözlerini sizler için derledik. İşte Buray Sen Sevda Mısın şarkısının sözleri...

Buray Sen Sevda Mısın Şarkı Sözü
Umut yok, bir ışık yok gözlerinde,
Ben hala bekleyenim olsun
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde
Ben yanarım aşkın sağolsun
Sen kapımı çalan sızım gir içeri

Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Sen sevda mısın
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde
Benim içimde ukte kalan
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukte kalan
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan(x2)
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukte kalan

buray sen sevdamısın şarkı sözleri buray sen sevdamısın şarkısının sözleri, buray çilek kokusunda çalan şarkı, çilek kokusu sen sevdamısın şarkısı, cilek kokusunda calan sen sevda misin sarki sozleri, buray sen sevdamısın, cilek kokusu 9. bolumde calan sarki, buray sevdamısın şarkısı ve sözleri,
Buray Sen Sevda Mısın Şarkı Sözleri, Çilek Kokusu Sen Sevda Mısın Şarkısı Reviewed by PArasetamol on 16:53 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Canlı Skor © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.